niedziela, 29 czerwca 2014

Idealny zegarek

Nigdy  nie byłam fanką zegarków, jakoś nie mogłam się przyzwyczaić do ich noszenia. Nawet gdy miałam zegarek na ręce, odruchowo sprawdzałam godzinę na komórce. Wydaje mi, że to wszystko przez to, że nie trafiłam na zegarek idealny dla mnie. Aż do tej pory. Miałam wielki dylemat przeglądając katalog z zegarkami firmy Lorus. Wybór jest naprawdę imponujący, od biżuteryjnych, przez sportowe, nowoczesne w różnej kolorystyce. Nie chciałam zegarka dużego z męską bransoletą (własnie taki leży od tamtego roku w szafie i go nie noszę). Chciałam zegarek uniwersalny, który będzie pasował zarówno do sukienki jaki i do zestawu sportowego. Wybrałam zegarek, który widzicie na zdjęciach. Jest minimalistyczny, elegancki a i śmiało może zastąpić biżuterię. Najbardziej podoba mi się pleciona, złota bransoleta, perłowa tarcza i delikatnie mieniące się na srebrno punkty oznaczające godzinę. Noszę go codziennie i jest moim ulubionym dodatkiem, zastępującym bransoletki.












 zegarek - Lorus
okulary - Ray Ban
naszyjnik/sukienka - Sinsay
torebka - H&M
buty - Michael Kors

13 komentarzy:

  1. ile w sinsayu kosztuje ta sukienka/tunika?

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna sukienka Kochana! Świetnie wyglądasz i bardzo podba mi się torebka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka i zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience, świetna figura!

    OdpowiedzUsuń
  6. na zegarek prawie w ogóle nie zwróciłam uwagi w tej stylizacji ;)
    pięknie wyglądasz w tej sukience! wszystko dopasowane, dopracowane, idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Zapraszam http://podkarpackiemamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie!:D podziwiam Cie bardzo:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wybór. Zegarek bardzo mi się podoba. Zestaw również w moim guście. Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za to od małego uwielbiam zegarki, zawsze miałam po kilka :DD mimo tego zawsze się spóźniam :D
    zapomniałam Ci powiedzieć, że masz piękne brwi <3

    OdpowiedzUsuń