niedziela, 6 lipca 2014

How dare you to kiss me...

Chciałam dzisiaj coś więcej napisać, ale usiadłam przy komputerze i oczy same mi się zamykają. Wróciliśmy dopiero z basenu, chłopcy już śpią, a ja czuje, że niedługo do nich dołączę :).
Zestaw, który mam na zdjęciach, wybrałam wczoraj na spotkanie blogerek w Rzeszowie. Było bardzo sympatycznie, wróciłam bogatsza o nowe znajomości i z masą prezentów, kosmetyków a nawet karnetów do wykorzystania w gabinetach kosmetycznych. Niech chcę się rozpisywać na ten temat w dzisiejszym  poście, ponieważ mam zamiar opisać całe wydarzenie w najbliższym czasie.....











buty - elilu.pl
zegarek - Lorus
spódnica - A. Wiśniewska
torebka - ebay.com

14 komentarzy:

  1. Zarówno bluzka jak i spódniczka bardzo przypadły mi do gustu! Świetna torebka! Pięknie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie przyćmiewałaś na spotkaniu wszystko :) uwielbiam twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ela świetną stylizację miałaś wczoraj :)
    Dziękuję jeszcze raz, że pojawiłaś się wczoraj na naszym spotkaniu.
    Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wygladasz! Nic dodac, nic ujac :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. IKONA STYLU!!
    CUDOWNE BUTY <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylóweczka!!! Cudownie wyglądasz - a te buciki są prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. rrewelacyjny zestaw, ogromnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz. Bardzo lubię wzór w pepitkę, bluzeczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful as always!! I love the outfit!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja, jestem zachwycona bluzeczką! :)
    www.jestcudnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz ;))
    Nie wiedziałam że w Rzeszowie mamy tyle świetnych blogerek. Fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam serdecznie http://www.worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uuuu ale super :) z klasą, bluzka jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń