niedziela, 22 lutego 2015

Black and white dress

Są  takie rzeczy,  które   widzisz po  raz pierwszy i mimo, że nie  masz możliwości zmierzenia, wiesz, że będą wyglądały  na  tobie świetnie.  Większość  z  nas zna swoje ciało, figurę i  wie jakie  kroje stworzone  są dla  naszej sylwetki,  a  czego zdecydowanie  unikać. Tak było właśnie  z sukienką, którą prezentuję na  zdjęciach.  Znalazłam  ja na stronie  butiku Mywishlist i instynktownie  wyczułam, że  to  "moja sukienka"  :).  Mimo  oryginalnego kroju  i  klasycznej  kolorystyki, sukienka  świetnie  podkreśla  walory  kobiecej  sylwetki,  pięknie  eksponuje  i wydłuża  optycznie nogi.  Bardzo  podoba mi się  jej  król  stylizowany na żakiet. Sukienka  zyskuje eleganckiego klimatu. Można założyć ją  na wieczór, do  klubu,  randkę,  jest  uniwersalna.









sukienka - Mywishlist
płaszcz - Wearme
buty  -  Stylowebuty
torebka - H&M
.

8 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, sceneria idealna- wyglądasz jak taka wojowniczka, kobieta z klasą!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka i buty :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale masz cudowną sukienkę, zachwycona nią jestem !

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka jest rewelacyjna!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wOW!! JESTEŚ TAKA PIĘKNA!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń