niedziela, 5 lipca 2015

Metamorfoza nr 2

Serdecznie zapraszam Was na fotorelację z kolejnej metamorfozy z Salonem Victoria
Etap 1-STYLIZACJA PAZNOKCI 
Podczas tego etapu został wykonany manicure hybrydowy-stylistka paznokci dobrała kolor naturalny oraz wykonała zdobienie na wybranych paznokciach.
Wykonanie-> Jolanta Daniel
Etap 2- ZMIANA KOLORU ORAZ FORMY FRYZURY
Podczas tego etapu fryzjer-stylista dobrał odcień podkreślający urodę naszej bohaterki.Kolejno został wykonany zbieg dekoloryzacji celem usunięcia miedzianego pigmentu oraz koloryzacji podczas której nałożone zostały dwa odcienie-ciemniejszy na linii odrostu oraz jaśniejszy celem rozświetlenia całej formy fryzury. Następnie włosy Pani Ani zostały mocno skrócone oraz wymodelowane.
wykonanie-Joanna Łagowska
Etap 3- MAKIJAŻ
Podczas tego etapu makijażystka dokonała analizy kolorystycznej typu urody klientki, rodzaju cery w celu wykonania odpowiedniego makijażu.Następnie wykonała makijaż podkreślający piękny kolor oczu oraz rozświetlający delikatną twarz naszej bohaterki.
wykonanie-Jolanta Daniel
Etap 3- STYLIZACJA 
Tym razem miałam przyjemność ubierać Anię. Ani ma figurę typowej gruszki z ładnie zarysowaną talią, dlatego starałam się, dobierając ubrania, podkreślić wcięcie i wyrównać proporcję ciała. Myślę, że najlepiej udało mi się to w przypadku czarnej sukienki, która ładnie wyrównuje różnice miedzy górą a dołem i dzięki temu figura Ani przypomina klepsydrę. Przy okazji odkryłyśmy, że Ania świetnie wygląda w dopasowanych rurkach, które wysmuklają jej nogi, a jej kolory to kobalt, butelkowa zieleń i brzoskwinia.

Nadal zachęcam osoby, które chciałby wziąć udział w takiej metamorfozie, aby kontaktowały się ze mną na facebooku oraz mailowo.
















Dziękuje za udostępnienie ubrań i dodatków butikowi E-store outlet oraz "Marycha"
Zdjęcia wykonała Kinga Depowska

5 komentarzy:

  1. Świetne :) może i ja po ciąży powinna coś w sobie zmienić

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfoza jest świetna!!! Ania jest śliczną kobietą, a wy podkreśliłyście wszystko co w niej najlepsze!!! Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Szczególnie pięknie Ania wygląda w tej niebieskiej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy tylko na zdjeciac czy na prawde ale z mlodej dziewczyny stala sie w mgnieniu oka pania po 40stce, i to malo powiedziane, wyglada jak moja mama.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudowna metamorfoza, szkoda, że nie wiedziałam o kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń